Mysig kravlös uteritt

2011-06-27 21:10:58 / 5 kommentarer ..


Idag skrittade jag och Donna ut helt kravlöst. :) Hade först inte tänkt det men det kändes som att hon tyckte det var skönt. Hon fick bestämma väg så vi skrittade upp i skogen en sväng, supermysigt. :D Hon var så härlig idag, inget försök till att stanna alls trots värmen och allt. Sen när vi båda lessnade på alla flugor och bromsar tillslut vände vi hemåt. ;)


Fintjejen idag :D




Hihi, en trött Donna när vi kommit tillbaka efter ridturen. :)

Imorgon tror jag att vi kör ett dressyrpass på banan, det får bli imorrn istället för onsdag I think. ;) Vi får se. Då ska vi träna på galoppfattningar och kanske lite övergångar, då banne mig ska jag ha händerna NERE vid galoppfattningarna! :P Jag vill göra det rätt, så nu ska jag då träna bort min fula olat. :D




Kommentarer

Hej! Tänkte bara kika in och tala om att jag har kommit igång med bloggen igen! :)



Kram Julia & Lelle

2011-06-28 01:15:11
Camilla

Gillar verkligen er nya hedder super snygg =D

2011-06-28 10:47:16

Bara kämpa på o träna på så försvinner nog olaten ska du se. :)

2011-06-28 10:58:55

Ville du hjälpa mig med en design Carro? :)

Vill ha nåt enkelt. Och inga tjejfärger.

Ska ta ut en kompis som ska ta lite kort så det blir lite roligare kort.



:)

2011-06-28 11:01:06

SV; Ja gör det, lika enkelt som en vanlig bara man håller koll så man inte tar för mycket :)

2011-06-28 18:55:28
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!