Lugn ridtur i stormen

2011-06-21 22:49:09 / 1 kommentarer ..


God kväll kära läsare :D förlåt att jag inte bloggat tidigare idag. Åkte till stan rätt tidigt och gick i lite butiker, köpte ett grattiskort som jag ska skicka iväg till min pappa som fyller år snart. Sen gick jag in en sväng på Equeens och kikade lite, var grymt sugen på att köpa ett guld blingpannband men det fanns inte i brunt läder så jag struntade i det ändå. :) Vill ha med 4 rader om det ska vara nåt, tycker det blir så smalt annars. Hihi.

Sen blev det vidare till stallet, red ut en sväng idag också och det gick mycket bättre än igår. Hon försökte endast stanna en gång men idag hade jag min pekpinne med. ;) Jag vet inte om det berodde på det eller om hon helt enkelt inte kände för att stanna idag. I början var hon så seeg som alltid när jag rider ut nu såhär på sommaren, hon typ sover när hon går och går knappt fram. Men så fort vi vände hemåt igen, då jäklar kan man öka takten minsann. ;) Hihi, hon är bra söt gohjärtat. Vi fick en mysig ridtur idag, trots stormen och en regnskur vi fick på oss.


En bild på mig och Donna ute på ridtur vintern 2009, ser det inte grymt mysigt ut? Jag börjar ärligt talat längta när jag ser såna där mysbilder :D haha, men jag vill på långa vägar inte ha vinter ännu. Jag vill ha en lååååång härlig och varm sommar, sommaren är trots allt bäst.






Kommentarer

Helmysig bild! :)

2011-06-25 13:47:26
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!