Lite dressyr och en skogstur

2011-06-03 19:25:08 / 2 kommentarer ..


Jag och Nino trimmade lite i paddan, körde mycket lösgörande och hade en rätt lång och låg form då varken han eller jag riktigt orkade jobba i värmen... :) Körde lite galoppombyten på slutet men det ville sig inte riktigt idag, något jag helt och hållet tar på mig eftersom jag inte har kroppen med mig riktigt nu för tiden. Asvlutade med öppna och sluta i galopp, något som vi båda gillar och det flöt på hur bra som helst även om Nino får bära runt på mig stora delar av tiden och inte riktigt får den hjälp han förtjänar. Avslutade med att plocka av tränset och skritta ut en sväng med min goa sagoponny! :love:


Sen red jag och Bellan ut och även här blev det rätt så kravlöst mest på grund av värmen, men den lilla damen jobbade kanonfint ändå även om hon brukar kräva sin ryttare. Satt mest och njöt kan jag säga, känns på hela hästen att hon verkligen ligger på topp nu och ingenting är för svårt eller jobbigt. Allting bara flyter och öppnor, slutor och samlingar, ökningar är en fröjd att uppleva!


Kommentarer
Josefine m. ridtravaren bellie http://minfux.blogg.se/

Åh hon är så duktig min prinsessa! Verkligen speciell. Och DU är så grymt duktig Emma!

2011-06-03 20:53:27

sv: ja jag ska testa både det ena och det andra :D

nack luddet är han livrädd för än så länge, men det är bara att träna x)

2011-06-03 21:12:05
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!