Lite bilder

2011-07-01 00:39:29 / 2 kommentarer ..


Tänkte visa er lite bilder från idag med :) efter jag ridit åkte jag och Emma iväg och hämtade Lisen, en fin hopphäst som Josse ska ta hand om från och med nu och nästa vecka. Jättesöt är hon! Vi släppte henne i hästarnas vinterhage tillsammans med Donna och Berra som sällskap.

Donna blev väl lite ledsen över det då hon nyss fått gå tillbaka till storbetet och fått komma nära sin kära Lordi igen. Men det är bara bra för hennes tjockismage ;) hihi. Hon fick gå tillbaka till storbetet ikväll ändå, då vart hon en glad tjej. :D Hon gnäggade och gick genast och kollade efter vart Lordi var.


Berra och Lisen hälsar på varann :)


Märklig mörk fläck på vänster sida av bilden :o såg att det var på alla bilder jag tog ikväll.


Hehe, Donna bara "du ska INTE få ta min Lordi!", och Berra bara "hjälp, jag har inte gjort nåt". Lisen var till höger men syns inte i bilden. :P


En bekymdrad Donna vill tillbaka till storbetet, huga :P



Måste säga att jag är grymt nöjd över tränset :D men jag stör mig lite på dom där "skyddsgrejerna" bakom "spännena" man sätter fast i bettringen, kommer inte på vad det heter nu. Men behöver man dom? Jag tycker mest dom är ivägen :o men jag vet inte? Kanske inte så snyggt heller om man skulle klippa av dom.


"Ska du inte följa med ut på en ridtur nu då?" Sötgumman :love:






Kommentarer

Skitsnyggt träns!! :) Skimmlar passar verkligen i ljusblått:)

2011-07-01 10:18:03

min fina fisen <3 !

2011-07-01 12:18:53
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!