Lilla bebisen och Josse! <3

2011-06-04 23:54:36 / 8 kommentarer ..


Det var som sagt första gången på länge som Lordi hade ryttare på ryggen och dessutom är han ju otroligt mammig så det är inte det lättaste att förklara för honom varför någon annan ska få sitta på hans rygg (dessutom har jag ju lite speciella hjälper har jag ju fått höra, så det är inte det lättaste att få honom att göra det man vill om man inte använder de hjälper jag använder). Men det kommer att bli så bra när de lär känna varandra lite mer och Josse hittar lite mer knappar! :D

Alla bilder är fotade av Tilda!


Hihi, han är ju bara för söt min lilla bebis! Gud vad han tycker att han är snygg!!! ;)

Jag busade lite med honom medans jag longerade då han annars tycker att det blir så tråkigt!

Buspojke, testade om han fick busa lite med Josse också! ;)

Hihi, Josse vinklade höften för vänstergalopp utan att tänka på det och duktig som han är tog han den direkt! :D

Kommentarer

fin blogg o fina bilder ! :)

2011-06-05 12:59:16

Gud vad han är snygg! :D

2011-06-05 16:41:36

Hej!

Hittade till er blogg och såg bilderna på din fina häst. Men blev nyfiken på vad det är för sadel du har?

Ser ut som en sbs flexion, men kanske ser fel. Den ser ju ruskigt skön ut iaf. :)

2011-06-05 18:47:02

SV: Väldigt nyfiken på den modellen, men aldrig sett en i verkligheten. Är nyfiken på hur ryggradsfriheten blir? Sjunker den ned eller är kanalen fortfarande lika hög? Den sjunker inte ned på manken?

Tycker det är så spännande med olika bomlösa modellen, och har kikat på just sbs flexion länge då den verkar vara som en soffa att sitta i.

Synd att den är lite för dyr för mig i nuläget, annars hade det nog redan hängt en sån i min sadelkammare. :)

2011-06-05 20:27:15

Hihi, vad liten hon ser ut på honom! ;P

2011-06-05 22:22:43

Han ÄR otroligt snygg!



Visst är det en bomlös sadel du har?

2011-06-06 14:13:23

Gud så fin han är!

Men hur stor är han? Eller är det hon som rider som är liten?

2011-06-07 08:34:36

Vilka grymt härliga bilder :D

2011-06-12 21:00:54
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!