Let´s keep up the good work

2011-06-06 14:40:54 / 3 kommentarer ..


Hej alla glada, har precis kommit hem från stallet. Blev riktigt glatt överraskad när jag tittade in på statistiken nyligen och såg att besökarantalet hade stigit rejält igår :D underbart! Det har ju varit lite dåligt ett bra tag, men nu så. So, now we let´s keep up the good work. ;)

Red ut på Donna idag med Josse och en annan god vän :) supermysigt, och så härligt väder! Älskar verkligen det här fina sommarvädret. :D Vi red upp mot skedvik och runt på en tur på ca 1½ timme. Tog några travsträckor och en lång galoppsträcka, så himla härligt! Donna var underbar, jobbade på riktigt fint i galoppen och jag kunde nästan sitta ner utan problem. :D Det går framåt.



Tänkte eventuellt fota lite nya bilder på hästarna imorgon om det är lika fint väder då, och om jag på nåt sätt kan ta mig ut till stallet på förmiddagen. :) Ska jobba kväll sen.


Kommentarer

kan du länka våran (min) blogg?

2011-06-06 21:58:26

Skönt att det går framåt :D

2011-06-07 10:46:05
bella-skötare på welshmonutain-ponnyn Amour http://stoet.blogg.se/

superfin blogg ni har :) kommer fortsätta läsa den :D

2011-06-08 16:17:48
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!