Sjukt sugen...

2011-07-28 08:34:39 / 6 kommentarer ..


... på att utöka familjen med ytterligare en häst eller två. Men inser ju att det är lite svårt när jag inte kan provrida ordentligt så får helt enkelt avvakta. Men är verkligen grymt sugen! Inte blir det bättre av att man blir erbjuden en massa hästar hela tiden heller, många är dock travare som ska skolas om till ridhästar och det är inte riktigt vad jag letar efter just nu. Men har ju även blivit erbjuden en del riktigt fina halvblod också och då är det svårt att säga nej, speciellt om man märker att det är en "Emmahäst"...

Men precis som min make påpekade så vill jag ju inte rida nya hästar nu med stora magen, plus att vi egentligen skulle behöva köpa en transport innan vi köper några fler hästar eftersom det annars blir så svårt att ta sig på träningar och tävlingar. Och det har han ju helt rätt i... så hästletandet får helt enkelt ligga lite på is nu ett tag! ;)

Kommentarer

Åh låter ju spännande med en ny häst. :P

Men kanske inte så bra som sagt med din mage.



Måste fråga hur många hästar har du som är dina egna ?

Inte inhyrda o så alltså.



Jag känner till några, eftersom jag följt Carro ett tag.

men är inte riktigt hundra på hur många dom är. :P



2011-07-28 10:45:15

Förstår vad du menar vill ta föl på min tjej men jag förstår inte hur du hinner med alla =).. Lite avis måste jag erkänna ;)

2011-07-28 12:35:27

Herregud quinna, hur många hästar ska du ha eg? :O ;)

Hur får du tiden att räcka? vad jobbar du med?

2011-07-28 15:23:49
Malin

2011-07-28 17:12:42

istället för att sitta å kolla på hästar, så kan du ju sitta och kolla på transporter istället :D nästan samma hobby ju:D haha!

2011-07-28 17:17:20

Oj haha, råkade trycka på enter lite för snabbt =P



Det är denna jag ska länka till, SLÅ TILL! ;) http://www.blocket.se/vasternorrland/Hastransport_Rockard_Jarn_Bro_35129939.htm?ca=4&w=1

2011-07-28 17:17:26
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!