Mystur på Belliebus och kvällsmys med älsklingarna

2011-07-28 22:48:21 / 1 kommentarer ..


Jag och Bellie var ut på en mysig tur innan middagen och det var så jäkla skönt för det var knappt några flugfän! (Alla som känner mig vet att jag blir hysterisk av alla kryp och att alla kryp älskar att bita på mig gör ju inte saken bättre). Mjuk och fin tjej som jobbade kanonfint i öppna och sluta i alla gångarter, blev bitvis lite väl lång och låg mot slutet men annars var det verkligen en kanonritt. Ja en sån ritt som man önskar att man hade på film faktiskt. :D

Efter middagen hade jag en träning här hemma, och sen efter det blev det kvällsmys med älsklingarna. Kickan är lite fundersam över varför hon inte får komma ut och rida... men hon suckade ändå nöjt när jag myste med henne och verkade ändå inte alltför ledsen över det faktum att hon har lite vila nu. Nino var sur ikväll, varför vet jag inte riktigt men det var något om att han blivit lovad att sova inne och att han inte fått det. Så nu har jag lovat honom att han ska få sova inne en natt till helgen. Tänkte passa på att duscha honom så då kan det vara skönt för honom att få stå inne och bli helt torr och slippa alla flugfän innan han kommer ut i sommarhagen och skitar ned sig igen. ;)

Lordi tyckte att det var så där lagom roligt att tömköra idag och hittade på en massa egna kommandon som han låtsades som att jag gav honom. Till sist var jag så svettig och trött att vi knallade hemöver istället, ingen idé att hålla på när han ändå inte var på humör. Sötisen somnade och satte sig på stallgången under rykten när vi kom hem, kan lova att han blev något yrvaken när rumpan mötte stallgången. :P

Kommentarer

Hahaha. Då tror jag med andra ord att det bli ny häst innan släpköp ;)

2011-07-28 23:09:10
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!