Lång stall-dag

2011-07-17 22:16:14 / 5 kommentarer ..


Idag blev det en längre skrittrunda på 1 timme och 40 min tillsammans med Josse och Othilia som red Bellie och Elisa. Vi utforskade en ny väg som vi hoppas på att man ska kunna rida runt på nåt sätt :) men vi vände när vi kommit en lång bit typ ute i ingenstans där det var en massa hundar som ylade :o lät lite konstigt.

Sen åkte jag hem och åt middag en sväng innan det var dags för nästa stall. Följde med Linda till hennes stall och fotade lite när hon red, lite somriga bilder :) dock blev det inte många som blev bra. Efteråt löshoppade vi Molly som nyligen flyttat till deras stall :D en söööt liten shettis!







Kommentarer

men guud så söt! :D

2011-07-17 22:31:36

Jaha, har det flyttat in en shettis i deras stall. Visst är det i stallet i början på Sörnackstavägen? Är den bara till sällskap eller ska någon rida den? Vi har oxå en shettis som min dotter precis har vuxit ur...

2011-07-17 23:36:36
linda

Härligt :D

2011-07-18 08:26:16

haha naae vad söt liten ponny :D

2011-07-19 17:14:33

Vilka härliga bilder:)

2011-07-21 22:58:14
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!