Hoppträning

2011-07-04 01:04:09 / 1 kommentarer ..


Imorse fick jag bråttom upp ur sängen, försov mig och vaknade 10.55 (ja morgon var det väl inte direkt, förmiddag rättare sagt ;)), och då hade jag 5 minuter på mig att klä på mig, äta och gå till bussen. Jag går aldrig utan frukost hemifrån oavsett hur mycket jag får stressa, jag har som regel att alltid stoppa i mig nåt trots att jag får slänga i mig maten.

Åkte ut till stallet då där Emma hade gjort i ordning Donna och lastade henne medan jag bytte om, hur gullig är hon inte som ställer upp bara för att jag ska hinna rida? Jag är mer än tacksam. Ja, och sen åkte vi till Näset för hoppträning. :) Det gick helt okej idag, vi hoppade lite kombinationer och träningen idag var verkligen välbehövlig. Det blev några få vägringar idag då jag slutade rida, jag liksom släpper allt och hoppas på att hon ska hoppa ändå och det funkar ju inte. :P

Men när jag väl RIDER henne rätt så går det hur bra som helst :D så jag är väldigt nöjd ändå. Jag vet precis mina fel och vad jag behöver träna på. Jag bara längtar tills det blir bättre, men det får ta den tid det har helt enkelt så får jag göra mitt bästa. Man kan ju inte vara bäst under utbildningen heller, right? :D








Kommentarer

Kul att det tar sig. :)

Klart de blir bättre, träning o åter träning ger till slut resultat.

Så kämpa på. :)



Hon passar i ljusblått föresten.

Såg bilderna. :)

2011-07-04 06:47:55
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!