Gårdagens ridning

2011-07-05 13:17:40 / 1 kommentarer ..


Donna kände för att ta en tur ut i skogen, så vi red bort till korta vändplan och tog nån galopp. :) Så härligt! Och hon var hur fin som helst i traven idag, bara jag mjuknade i händerna blev hon så jäkla fin. Lyssnade bra och var riktigt sammarbetsvillig. Jag blev riktigt lycklig och öste henne med massa massa beröm :D hihi, nöjd tjej då. :love: Hon var så söt, hon gick med öronen spetsade rakt framåt och ena örat veks bak ibland för att lyssna på mig. ;)


Bild från vintern 2009. :)

Nu ska jag snart åka ut till stallet, om en timme ungefär. Funderar på om hon ska få vila idag, eller vad vi ska göra. Är sugen på att bara pyssla om henne och ge lite massage :) eftersom det gick så himla bra igår, men vi får se. Har inte riktigt bestämt mig än. ;)


Kommentarer

tack så hemskt mycket :D

2011-07-05 16:11:38
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!