Funderar...

2011-07-24 17:15:02 / 5 kommentarer ..


...på om jag och Nino ska ge oss ut i skog och mark nu eller om vi ska avvakta till efter middagen... det har dragit in rejält svarta moln över byn och risken för åska ser ut att vara överhängande, men det är bara välkommet för jäklar vad less jag är på detta kvalmigt varma väder! :P Jag gillar inte värmen i vanliga fall, och jag kan säga att jag är inte mer positivt inställd till den nu när man springer omkring med stormagen och pustar som att man inte har den minsta lilla kondition.

Fick väldigt tråkiga nyheter idag också, så lite åska och gärna regn skulle hjälpa till att rensa skallen på en annan. Min superduktiga make och min älskade pappa har slitit med köket även idag, och det börjar på att ta sig och det blir så fint så jag vill bara sätta igång att använda det nu. ÄLSKAR att baka och laga mat, och man blir liksom ännu mer motiverad till det när man dessutom har ett jättefint kök att göra det i.

Men nej, jag tror att jag sticker ut med Nino på en sväng nu innan middagen! Är egentligen lite sugen på ett pass i paddan, men tror inte att jag orkar idag... det är så olika från dag till dag vad jag orkar med och inte och jag har ju lovat både maken och barnmorskan att hela tiden känna efter, så då får jag ju försöka göra det också! ;)

Kommentarer

Bättre uppdatering uppskattas! :D

2011-07-24 18:19:52

Hur lång tid har du gått nu ? :)

2011-07-24 19:50:48
josefine m. ridtravaren Bellie http://minfux.blogg.se/

Hihi det låter mysigt! Åska och regn tkr jag e bättre än stekande sol och kvalmig luft.. ;)



Ja det var ett tag sen man fick äta dina bakverk nu asså!! :O

2011-07-24 19:54:21

fin header:D

2011-07-24 20:18:48
Helene

Vill ju se bilder på kulan =) Är det inte svårt att rida gravid? Är du inte rädd/ nervig att det ska hända ngt?

2011-07-24 21:43:09
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!