Fullt ös!

2011-07-21 19:55:24 / 4 kommentarer ..


Jag har verkligen varit frånvarande på bloggen nu ett tag, men nu åker ju snart min bloggkompis på semester så då måste jag ju bli lite mer aktiv så att inte bloggen blir lidande. :)

Det är fullt ös i magen och i livet i övrigt också, känns som att allting händer på samma gång just nu och jag som annars brukar ha full koll hinner inte riktigt med. Helgen som var tog jag mig iaf tiden att vara med riktigt goda vänner på Näsets hopptävlingar då de åkt ända från Piteå bara för att jag tjatat om att deras tävlingar är helt underbara. Det blev fem dagar med en hel massa skratt och uppfriskade minnen när de var här och även om själva tävlandet inte gick så bra för dem så tror jag att det blev en lyckad weekend ändå!

Nu i veckan har jag jobbat som vanligt, dock har vi haft väldigt lite barn så jag fick två dagars ofrivillig semester, men det var välbehövligt så jag klagar inte ändå. Här hemma fixar maken och min snälla pappa för fullt med vårat nya kök, och bilder från det arbetet kommer att komma upp inom de närmaste dagarna... ;) LÄNGTAR så jäkla mycket efter att det ska bli klart, det blir så FINT, så FINT!

Massor av kramar från

Kommentarer

Heysan, fin blogg & fina hästar! :)

Kom gärna in till min blogg om min unghästs utveckling till något stort. Kanske följa via bloglovin elr länka varandra? :)



Kram fo & pamela

2011-07-21 20:19:08

Jobbar du också på förskola? Kuligt med nytt kök!!!

2011-07-21 23:19:51

Kul att du är tillbaka :)

Nu är jag och Stor på G igen, så snart vill jag börja träna! Kommer få en ny transport snart åxå, så jag åker gärna iväg till MRF eller Näset och tränar på en plan bana ;)

Om du orkar såklart, med bebismagen å allt ;)

2011-07-21 23:37:12

jag önskar att jag kunde satt mej ned å snacka lite med dej på våra tävlingar, men jag hade ääääääset fullt!:( vi får ta igen det nån annan gång;) Lisen saknar Berrabus!<3

2011-07-22 10:35:26
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!