Bilder på hästarna från imorse!

2011-07-01 21:09:36 / 11 kommentarer ..



Detta var alltså den vackra tavla jag möttes av tidigt imorse! LYCKLIGA jag som har älsklingarna precis utanför huset varje dag, jag och maken har verkligen hittat en bit av himlen här på jorden.

Hihi, matvraken...

Bebis är så fruktansvärt morgontrötter... :P

GÄÄÄÄSP! Nej men godmorgon mamma, är du också här ute i hagen med oss?!!

Sötaste Kickan äter på absolut godaste fläcken i hela hagen! ;)

Sötaste BellieBus kom och kollade läget...

Nöjd liten Lisen som inte släppte BerraBus med blicken medans hon mumsade på morgonhöt, snacka om att ha fallit pladask för min söta lilla ponny... :P

BerraBus njöt i fulla drag av Lisens sällskap och tuggade nöjt på morgonhöt...

Kommentarer
Fia

var hon lite sur vid maten.Hon brukar bli lite bossig då? S¨skönt att hon trivs,jag är ju sån hönsmmamma

2011-07-01 21:39:26
Anonym

förrsten,tror carro packade ner en lättare o mjukare grimma.Pussa lisen från mig

2011-07-01 22:07:05

SV Jag köpte det på Börjes, senast idag! :) Konstigt att du inte hittar, såg dom i Hööks butiken med men allt kanske inte finns på hemsidorna? :D

2011-07-01 22:23:35

Har du dom i en annan hage pga att dom ska banta eller något ? :)



SV:

Haha^^

Aah mina två också, o jätte vackra blir dom ju då när dom rullar sig. ;)

Eller inte.



Tur man kan duscha av dom utanför stallet, snabbt o lätt.

Raski går duscha.

Men inte Grim.. då är de hink + svamp som gäller.

2011-07-01 22:38:14

finaste Lisen<3! å Sötaste Berra<3! Pussa på Fis-Lis varje dag så mkt som det bara går (tills Lisen tröttnar = brukar gå ganska snabbt)

2011-07-01 23:10:25

sv: tack vad snäll du är :D

2011-07-01 23:38:41

Visst är det härligt att kunna se dem från fönstret :)



tack för de fina orden, jag blir så glad att du tycker det <3

ja, jag måste verkligen se till att han håller sig fräsch på skadan nu, frågan är hur feg jag kommer bli nu... Jag kommer vara livrädd att han ska få nya bristningar, hur mkt kan man pressa, kan jag klättra, hur mkt kan jag försöka få honom på bakbenen osv. Jag kommer vara livrädd för att orsaka honom mer skada! :´(

2011-07-01 23:58:24

Härligt!

2011-07-02 09:18:10

SV:

Tack^^ :D

Var väldigt nöjd när jag tog den bilden på dom tillsammans.

Så söta.



Aha^^

Jo jag har några så i mitt stall med.

Som inte riktigt tillåter att hästarna får gå på bete.

men de är ju inte många månader dom betar.

och kan dom beta, o dom inte har fång eller annat så tycker jag man kan låta dom gå på bete. :)



Sen kanske man kan rida lite mer, eller träna dom lite mer så dom håller sig nere i hullet.



Mina går ju på lite bete pga deras fång risk.

Men alla är vi olika. :)



2011-07-02 10:17:33

sv: ja men visst är det! :D



ja precis det vore jätte roligt att börja komma iväg nu :D

2011-07-02 13:34:21
Fia

på tal om varför man kanske inte väljer att släppa på bete.Som oss då.Lisen har inte gåttpå bete på många år.Då det inte finns såna hagar hos oss.Man kan ju inte bara släppa ut då.Pga av tex fångrisk.Sen ska hon tävla veckan efter hon varit hos Emma,kan säga att det finns ingen som lägger på sig som henne.Det är Irish Draugh i henne och dom ska man se upp att ge för mkt mat.....

2011-07-02 16:27:02
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!