Vilodag och snölängtan

2011-12-07 17:06:11 / 3 kommentarer ..


Jag antar att Donna fick en vilodag idag, det blev inte att jag åkte till stallet då Emma är sjuk och jag inte är speciellt pigg heller. Det blir alltså ingen hoppträning ikväll, och inget jobb heller. Har fått ledigt så jag ska kunna vara hemma och vila upp mig, skönt. Behöver det! Kom dessutom inte i säng förrän halv 4 inatt, hehehe. Satt och fixade med nya designen, och när jag håller på med ny design kan jag verkligen inte slita mig. ;) Förrän halv 4 då jag insåg att jag faktiskt måsta gå och lägga mig.

Fick inte sova så mycket inatt, så jag är rätt trött idag. Och inte bara p.g.a det, känner mig fortfarande hängig p.g.a förkylningen i kroppen som inte vill bryta ut. Så idag blir det en väldigt lugn dag. :)


 

Som jag längtar till snön också, önskar att den ska få komma nu för att stanna. :) Vill rida ut och plumsa i snön, bara njuta av det fina vinterlandskapet och fota fina bilder på hästarna. Det bästa är ju när det är ett fint snötäcke som bara glittrar när solen lyser :D hur underbart är inte det? Just nu har vi bara lite vitt fjun på marken.


Kommentarer

Sv. Tack, detsamma! ;)

2011-12-07 17:36:04
Q med ridtravare i fokus! http://qodrofenia.bloggplatsen.se/

sv:Nä det är inte skoj.Men min vardag så man lär sig hantera det med tiden. Man får försöka ta vara på de bra dagarna i stället =)



Ska tydligen bli rejält med snö på fredag om man ska tro på väderleksrapporterna .Så vi får väl hålla en tumme eller två du och jag .Jag vill nämligen också ha mer snö.=)

mvh/Q

2011-12-07 17:38:27

Krya på dig!



Jag längtar också till snön kommer!!! :D

2011-12-07 18:27:16
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!