Provridning och fullt med is

2011-12-11 14:22:41 / 3 kommentarer ..


Den här fina varmblodskillen provred jag och Emma igår :) riktigt kul var det. Haha, kan säga att han kändes megastor! Jag är ju van med lilla älskade Donnischen :D som är 142. Han var fin att rida tycker jag, vi behövde bara lära känna varann lite. Och det blir nog bättre sen när man hittar lite mer knappar. Stooor trav och något större steg än Donna, hihi.



Just nu är det fullt med is överallt på vägarna, så det går inte att rida Donna (hon är barfota året runt). Så vi får se hur vädret blir framöver, fortsätter det såhär kanske hon får sin vintervila redan nu. :) Annars hade vi tänkt att hon skulle få den när jag åker till Åland (till min familj) över jul och nyår. Men vi får se.

Det verkar inte bli någon hoppträning för mig nu mer innan januari/februari tyvärr :( lite tråkigt nu när vi väl kommit igång. Men hon har vilat så mycket och ska hon vila imorrn också blir det ingen hoppträning på onsdag, och nästa vecka åker jag. Så det beror helt på när hon blir igångsatt sen, får peppa till dess! :D


Som ni ser är det fullt med is på vägarna.. :O Här satt Emma och jag i bilen påväg till Storen (nya pållen).


Kommentarer

Ska Emma köpa en till häst ? :)

2011-12-11 16:04:02
josefine m. ridtravaren Bellie http://minfux.blogg.se/

Haha fast ibland fattar inte jag hur bilarna lyckas hamna där dom hamnar... Som bilen på bilden. XD I en högerkurva så ligger den i dike på vänster sida liksom. Hur kör folk xD

2011-12-11 17:51:11

Ska emma skaffa en till häst ?

2011-12-11 19:20:30
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!