Underbara älsklingar!

2011-12-13 08:27:30 / 1 kommentarer ..


Åh, vad jag njöt av att vara i stallet imorse... ville aldrig gå in och släppa iväg maken på jobbet, men till sist var jag ju tvungen. Fick ju aldrig min tid av morgonpyssel i stallet igår då jag åkte med ambulansen så tidigt att det var maken som tog hand om hästarna innan han kom in till sjukhuset. Kan säga att hästarna njöt i fulla drag också. ;)

Ryktade dem allihop innan jag drog på dem täckena och släppte ut dem, sen mockade jag medans radion skrålade på högsta volym... synd bara att jag inte kan få in Bandit på radion i stallet... torkade ur hyllorna där jag förvarar lite av mina saker och pysslade på lite, gick ut och satte mig i hagen och bara myste.

Får se om jag orkar rida idag, är ju lite yr då jag inte åt något på i stort sett hela dagen igår, och jag är extremt känslig för sånna saker... Men jag hoppas att jag kan ta mig några svängar till kvällen när maken kommer hem, ställde in träningarna jag skulle ha haft ikväll då jag kände att jag antagligast inte kommer att orka med det. Vill inte köra bil när jag är så här yr!

Nu ska jag gå och göra iordning en sats med lussebulledeg... och sen ska jag nog ta och koka lite knäck... tänk att det är lucia idag! :)

Kommentarer

USH för det som hände igår, hatar när dom säger att de "inte hittar nått"! Hoppas du mår mycket bättre nu! Massa kramar <3

2011-12-13 11:18:03
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!