Snöstorm

2011-12-09 14:13:37 / 1 kommentarer ..


Idag sov jag alldeles för länge, men riktigt skönt var det. Det kändes igår på jobbet att man inte var riktigt pigg, men trots det var det som alltid kul att komma på jobb. Har aldrig trivits så bra på ett jobb innan som jag gör där jag jobbar nu. :)


Såhär ser det ut i Sundsvall idag, snöstorm rent ut sagt. Jag älskar att det kommer mera snö, men det kunde fått vara minusgrader så det slapp bli blötsnö, för nu är det massa slask på vägarna. :(

Känner mig iallafall lite piggare idag, hoppas det får hålla i sig. Sov verkligen ut ordentligt. Imorgon ska jag till stallet och rida, vi ska ta en sväng till ridhuset med en häst vi ska hjälpa till med nu ett tag. :) Kul! Och ikväll blir det jobb, vad ska ni hitta på med era hästar idag?


Kommentarer

Haha, mitt gamla jobb! Alltså på bilden :)

2011-12-09 18:23:06
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!