Paketet innehöll...

2011-12-12 19:32:15 / 5 kommentarer ..


Det här snygga dressyrschabraket hämtade jag ut ikväll :D ljusblått med guldig och ljusblå passpoal. Skitsnyggt, kommer matcha fint till mina ljusblåa lindor. Dom saknar ju ett ljusblått schabrak nu eftersom jag sålde mitt förra ljusblåa (vilket jag har ångrat). Men nu har jag nytt! ;)



Riktigt mjukt och fint tyg :) gillar det skarpt!

Hur ofta köper ni saker till er själva, istället för till hästarna?
Jag köper mer till Donna än vad jag köper till mig själv, haha. Kan liksom inte låta bli, det är så roligt att göra henne fin. :D Men när jag verkligen behöver något till mig själv köper jag det.



Kommentarer
natalja och hillbilly (: http://ltotheove.blogg.se/

sv; Tröjan är urmysig ^^ gillar oxå halsband med bokstav, har länge velat ha ett. passade på att köpa två när det var rea ;)



Supertjusigt schabrak :D jag köper mer än dubbelt så mkt saker till HB än vad jag gör till mig .. haha. men försöker ändra på det ;) hästen har mer än allt han behöver ;) men det är ju SÅ kul att shoppa hästrejer! :D

2011-12-12 21:55:05

Snyggt :)

2011-12-12 22:12:01

Sv: tack desamma :) fint schabrak :)

2011-12-12 23:11:51

Super fiint!



Sv:

Okej, tack! Jag frågade runt lite om vad dom tyckte om hovolja, och det va tydligen inte alls nå bra, hovarna blir beroende av oljan och sedan torkar även hovarna ut ,vilken man inte kan tro ..

Men det va flera som sa samma sak, så jag kör nog på ditt tips ändå :)



2011-12-13 08:01:12

SV: Vad roligt :) Ja det röda är verkligen läckert!

2011-12-13 09:34:56
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!