Lussebullebak med prinsessan

2011-12-13 13:19:09 / 2 kommentarer ..


Nu har jag och prinsessan bakat lussebullar, eller ja, jag har bakat och hon har underhållit mig! ;) Hon är bara för söt, min lilla älskling, det var grymt många utav sköterskorna på sjukhuset som förundrades över hur snäll hon var, och flera utav dem tänkte kidnappa henne och ta med sig henne hem. :) Hon är ju alltid så jäkla gla och go så jag antar att både jag och maken hunnit bli så bortskämda med det att vi inte reflekterar över det.



När vi bakat färdigt passade vi på att lussa lite för oss själva, ska lussa för maken också när han kommer hem! Får se om jag sätter in en sats med knäck i mikron senare, just nu sover lillan så ska snart ut och gå en sväng med henne i vagnen tänkte jag...


Sitter och spelar min dagliga freeroll också, i förrgår vann jag 63:- på den... tänkte att jag skulle försöka slå den vinsten nu! :) Vet dock inte om det är möjligt då jag inte alls har samma koncentrationsförmåga idag som jag hade då... men helt klart värt att göra ett försök!

Kommentarer

SV:

Haha precis.

Bra med lite humor mitt i allt också. ;)

2011-12-13 20:05:28

SV:

Ja jag blev sugen på o göra de nu ikväll, men hade inte allt hemma.. trist nog. :P



Så får nog bli i helgen, för jag är borta varje kväll nu, ons, tors & fre i stallet.

Har insläpp varje eftermiddag, o på förmiddagarna går åt o plugga, o annat.



Så tänkte nog ta de till helgen, för jag blev så sugen på knäck. :D



Får göra lite mer då så de räcker till julafton också. ;)



Jodå dagen i stallet var härlig.

Men usch så trött jag är nu, och har varit. ;)

Eftersom motivationen inte varit på topp, och de hänt så mycket som jag inte vill gå in på så här öppet.

Men de tar på energin, men var helt själv i stallet .. myste o red båda o bara njöt av att vara där o sitta på häst ryggarna. :)



Så längtar tills fredag för då ska jag rida Raski igen. :D

2011-12-13 20:17:50
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!