Lugn dag

2011-12-06 17:36:55 / 7 kommentarer ..


Idag har jag bara tagit det lugnt hela dagen, sov ut vilket var riktigt skönt. Har varit trött och hängig nu i flera dagar och nyser då och då, känns som att jag har en förkylning pågång som inte vill bryta ut. Jobbigt det, varför kan det inte bryta ut direkt istället om det nu ska? Nejnej, kroppen kämpar förfullt för att inte bli sjuk (vilket är bra), men då kan det få försvinna istället! ;)

Tog mig ut till Equeen en snabbis också för att köpa guldpannband i strass, har velat haft det huuur länge som helst! Så jäkla snyggt :D det kommer göra sig fint på Donnas dressyrträns. Och vad fann jag inte då också?, Jo, ett rött! Precis som jag velat ha hur länge som helst också, letat och letat på flera sidor men inte hittat. Dock fanns det para i strl Ponny, hoppas hon ska kunna ha det ändå. :) Hon är ju så fin i rött.



Ikväll blir det jobb, och imorrn kväll med. Har tyvärr inte lyckats få ledigt så jag kan vara med på hoppträningen. Men men, får tagga till nästa vecka istället! ;)


Kommentarer

Sv: Tack vad roligt!! Jag har gjort hedern förstås och ändrat lite småsaker men annars är det en gratisdesign. Länken till där jag hittade den finns längst ner på min blogg. Skrollar du längst ner så står det en text där :)

2011-12-06 17:43:09

Sv: Ja eller hur : ] Han fyller ett halvt år idag till och med hihi

2011-12-06 18:02:24

Snygga. :)

Vad fick du ge styck för dom ?



Har dom någon hemsida ?

2011-12-06 18:35:34

Åh superfina pannband! :D

2011-12-06 19:30:49

Fin blogg du har! :D Följa varandra via bloglovin? :)

2011-12-06 19:48:11
Camilla-Tävla om ett presentkort värt 300kr på My One! http://camillahastskotare.blogg.se/

Var gärna med och tävla om ett presentkort värt 300kr hos My One!

http://camillahastskotare.blogg.se/2011/december/tavla-om-et-presentkort-vart-300kr-hos-my-one.html

2011-12-06 22:54:49

Anmäl er till månadens häst & få chansen att få synas lite extra, samtidigt som du kan få chansen att få ca 100 nya läsare, hur låter inte de?

http://ponnymuppaar.blogg.se/2011/december/manadens-hast.html



LYCKA TILL!

2011-12-07 09:38:09
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!