Fy f*n för migrän! :(

2011-12-19 10:40:35 / 2 kommentarer ..


Ja som ni kanske märkte så lyste jag med min frånvaro igår och jag som hade så mycket inplanerat... Vaknade med blixtrande huvudvärk, och eftersom jag ammar är jag ännu mer anti värktabletter än vanligt, så det var bara att fixa en vattenflaska dra för persiennerna och krypa ner i sängen igen. Märkte rätt snart att det inte gick åt rätt håll och blev sedan däckad hela dagen med världens migrän. Kan bara säga att det är tur att jag har en så underbar liten prinsessa som höll sig lugn och fin hela dagen. Hon var uppe och busade med maken och så kom han in med henne till mig när det var dags för mat. Själv låg man med huvudet ner i en hink och försökte få huvudet att inte sprängas, somnade helt utpumpad vid 19 när prinsessan käkat sitt sista mål för dagen och somnat i min famn...

Och min underbara make som är så jäkla fantastisk, han fixade med hästarna och hunden och båda katterna, plus att han tog hand om vår underbara dotter. Hörde imorse att det inte hade varit några problem med djuren, har ju lärt honom att visitera hästarna, och även om han kanske inte är riktigt lika noga som jag så vet jag iaf att de blir väl omhändertagna och genomkollade även om jag är sjuk. Kastade mig ut till stallet imorse kan jag säga, en dag utan mina älsklingar är som en hel evighet!

Allihop hälsade glatt när jag öppnade stalldörren och precis som jag verkade de överlyckliga över den snö som nu täcker backen! :) Jag och Carro ska ha pysseldag i stallet idag istället så jag lämnade mockningen tills dess. Hade dock varit grymt mycket mysigare att få ha det igårkväll när alla hästarna kommit in för kvällen, men, men det finns inte så mycket man kan göra åt min migrän, är glad att den är borta idag i alla fall!

Nu ska jag och Hedlie busa lite på soffan innan det är dags att sopa av bilen och åka och hämta upp Carro... :)

Kommentarer

Skönt att han kan ta hand om djuren när du är sjuk o inte kan ta dig ut själv.

Migrän är hemskt :/

2011-12-19 11:25:24
Camilla- Vinn presentkort värt 300kr http://camillahastskotare.blogg.se/

Usch för migrän, bra att du har en snäll make!



Sv: Tusen tack snälla rara! ♥

BoT hör man många olika teorier om, tror absolut på det för svullna ben och stela ryggar och så men jag vet inte vad jag tror ang överben eftersom överben ska kylas och inte värmas som BoTs egenskaper är. Tant ska få lite sånt till sin gamla kropp iaf Tosca kanske får prova om hon är snäll :P



Åh va roligt att du tycker det :) Hoppas jag kan få en någorlunda okej igångsättning. Svårt när hon är som hon är och det inte går att bara skritta ut på henne utan att hon flippar ur :/ Men jag får lösa det på nått sätt.

2011-12-19 19:07:14
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!