Det kommer mer!

2011-12-30 17:01:33 / 5 kommentarer ..


Saknar ni uppdatering? Det kommer, jag lovar. :) Har varit lite dåligt med det nu då det har varit jul och jag har umgåtts mycket med familjen. Hoppas att ni stannat kvar ändå. :D Åker hem på måndag, hoppas det blir vinter på riktigt då.
Har fått lite pengar i julklapp, så nu har jag bestämt mig för att köpa ett till objektiv. :D Som jag länge längtat efter nu, det är ett med lite mindre zoom än det jag använder mest nu, med riktigt skarpa och bra bilder. Helt kär i det! Bilderna nedan är tagna med det då en kompis följde med och fotade mig och Donna, fina va? :D

Kommentarer

Fina bilder :)

2011-12-30 17:44:34

Wow vilka fina bilder. Vad är det för ett objektiv som ni har använt till dessa bilder?

2011-12-30 20:04:53

Hej, fin blogg!

haft en bra dag?

FÖlja varann i bloglovin?:)

2011-12-30 21:41:22

Riktigt fin häst! :D

2011-12-30 22:20:11

Tack för det snabba svaret angående objektivet. Lagom pris också.. är själv sugen på ett sådant.

2011-12-30 22:46:28
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!