Checkat ut lite...

2011-12-06 14:10:47 / 2 kommentarer ..


En annan har haft det riktigt hektiskt de senaste dagarna, förutom att jag så klart har hundra saker på gång som vanligt (älskar att ha många bollar i luften), så ringde min goda vän M och hade panik då han fått in en jätteorder till sitt företag och inte hade någon som kunde ta hand om den, så självklart ställer jag upp! Så igår jobbade jag med det så snart lilla prinsessan tog en tupplur så det blev några timmars arbete igår, plus allt det andra som också ska hinnas med...

Imorse vaknade jag dock med huvudet fullt av snor och 39.2 graders feber, har känt det i några dagar att det är på gång men det har liksom aldrig velat blomma ut... förrän nu då när jag har så mycket att göra! :P Chekade dock ut lite idag, jag är mycket för att lyssna till sin kropp, och när jag vaknade imorse SKREK den åt mig att jag måste varva ned och ta det lite lugnt, så det är vad jag gjort idag, tagit det lugnt och myst med min älskade lilla dotter... Och även om huvudet fortfarande är tungt och kroppen inte riktigt med så känner jag mig ändå lite bättre nu. :)

Kommentarer

Krya på dig!

2011-12-06 15:51:44

Ja, krya på dig! <3

2011-12-06 17:11:12
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!