Banhoppning

2011-12-01 01:01:10 / 7 kommentarer ..


Efter stor framgång kommer bakslag.. början av ridpasset gick SJUKT bra idag, jag kom dit full med starkt självförtroende och det gick som en dans, kändes så bra! :D Till att vi kom fram till kombinationen första banrundan, då började jag väl tänka och tveka så vi fick ett stopp. Fick en avramling där sen och efter det sjönk mitt självförtroende rätt mycket så vi kom knappt över nåt hinder alls. Vi fick ta en paus och sen avslutade vi med att hoppa 3 hinder och när det gick som bäst slutade vi. :)

Har klippt bort ganska mycket från filmen av det som gick dåligt, avramlingen är dock med. Jag känner mig inte så hemskt besviken ändå. Nu ska jag istället fokusera på det som gick bra, och jag är så sjukt nöjd över början av ridpasset så nu börjar jag få självförtroendet tillbaka. :D Jag hade ju byggt på det dom två senaste gångerna då det gick väldigt bra, och från min dröm inatt. Det ska jag behålla! Nu jäklar peppar vi till nästa gång, för då ska det gå ännu bättre! :D

Det var lite roligt att tränaren min skrek till Emma där i början "vad har du gjort med Carro?", för att det gick så sjukt bra :D hihi (det hörs på filmen också). Sen pratade vi lite i slutet och hon sa det att jag kommer garanterat hoppa 1 meter (hon tänkte på min dröm), och hon såg att jag har potential och blir bara bättre och bättre för varje gång. Himla kul att höra!! :) Det värmde mycket inom mig. Det skulle ta ungefär 6 månader att bygga upp mitt självförtroende helt, men vi kommer komma dit! Vi kommer klara det tillsammans. :love:

Film från idag:



Kommentarer

Skit bra ju!!!

2011-12-01 08:25:22

Dedär såg jättebra ut! Vilken OTROLIG skillnad motför tidigare filmer :D Bra jobbat!

2011-12-01 08:50:02
felicia och ridtravaren Stardom http://lifeofstardom.blogg.se/

Snyggt! Vad duktig du blivit! :)

2011-12-01 09:13:20

Ser ju ut o bli bättre o bättre. :)

Bra jobbat.



Självförtroende tar tid o bygga upp.

Och de kan gå upp o ner en lång tid.

2011-12-01 11:18:27

söt häst! :)



skitcool header också måste jag säga, härligt med vinterbilder. Jag själv ahr fortfarande sommarbilder i min header, haha ^^

2011-12-01 20:22:28
Tilda

Tycker det är så bra att du är så posetiv även om det inte har gått så bra! :D

2011-12-01 20:42:50

2011-12-01 20:43:19
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!