Ridning av två ponnysar

2011-08-13 20:45:33 / 2 kommentarer ..


Idag stod det hoppning på schemat för mig och Donna, hoppade en 3 kombination med studs, jättekul! :D Det kändes dock att vi inte hoppat på ett tag, så jag slutade ju rida ibland men annars tycker jag det gick helt okej.

Flög av en gång när hon vek av till vänster och jag skulle rakt över hindret (i mitten) på ett kryss dessutom. Då tänkte jag att nu landar jag på hinderstödet, men jag landade ståendes över det tack och lov! Blev såklart lite osäker efter det och slutade rida men det gick bättre sen på slutet och då avslutade vi. :)

Efteråt var det Carinos tur, det blev ett kort dressyrpass. :) Sen fotade jag Emma och Carino lite, dom är ju bara för fina tillsammans! :love: Men dom bilderna lägger nog Emma upp sen. ;)

Jag och Donna:











Jag och Carino:







Kommentarer

http://hhannakjellbergs.blogg.se/2011/august/gastblogga.html#comment

vill du gästblogga hos mig? tryck på länken som jag skickade över och så står det hur du kan göra! :)

2011-08-13 23:34:54

Ser jätte fint ut =)

2011-08-14 12:12:57
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!