Ridabstinens

2011-08-23 14:54:20 / 1 kommentarer ..


Jag har inte ridit sen i fredags nu och börjar få riktig ridabstinens, vissa kan ju tycka att det är skönt med hästlediga dagar men det tycker inte jag. Jag älskar varje dag till häst. :D Det har varit dom gånger jag ridit två hästar en dag, och jag har blivit ridsugen på kvällen igen. Haha. :) Är dom inte underbara dom fina djuren?! Vad tycker ni, är det skönt att vara hästledig eller tycker ni om att åka till stallet varje dag? :D



Nu har jag ju inte direkt hästlediga dagar, jag är hemma för att jag inte känner mig så kry. I lördags kände jag mig trött och hängig hela dagen som om jag hade en förkylning pågång, plus att jag fick stegring och har haft det varje dag nu. Känner mig lite piggare idag men fortfarande inte riktigt helt kry ändå, hoppas att det ska vara på bättringsvägen iallafall. Känns onödigt då att anstränga sig, bättre att vila upp sig så det blir bättre. :)

Därför har min uppdatering här varit lite dålig också tyvärr, känner att jag inte har något att skriva om när jag bara ligger hemma på soffan.


Kommentarer

Jag kan tycka en stall ledig dag är rätt skönt. :)

Men jag åker ju varje dag, så kanske rör sig om 1-2 dagar i månaden som jag inte behöver åka dit.



Ibland kan de gå månader utan hästledig dag.

Så då är de såklart skönt, men flera dagar i rad fungerar inte. ;)

Då blir jag tokig.

2011-08-23 15:51:32
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!