Pigg ponny

2011-08-03 00:24:16 / 0 kommentarer ..


När jag skulle ut för att hämta Donna från hagen ikväll ropade jag på henne som vanligt, när hon fick syn på mig stod hon och nickade med huvudet och jag började gå sakta fram till henne och då kom hon! :) Lillhjärtat, jag tror hon har saknat mig.

Vi tog oss en tur ut i kvällssolen tillsammans med Tina och Berrabus, så mysigt så! Vi red en längre skogsrunda på 1 timme och 30 min, och jag ångrar att jag inte tog med mig kameran för det var så himla fint! Skitmysigt. Jäklar vad pigg damen var :D haha, något övertaggad. Hon ville galoppa massor :D och visa hur fort hon kunde springa. ;) Men hon lyssnade så bra ändå, tog jättefina galoppfattningar. Så duktig tjej så!



GoStumpan ikväll :love: hann inte fota så mycket som jag ville då det blev lite ont om tid, och jag måsta hinna med bussen men det kommer fler soliga kvällar. :)



Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!