Myspys...

2011-08-12 20:45:26 / 6 kommentarer ..


Har varit ute i stallet och pysslat i några timmar, var tänkt att jag skulle rida Donna idag, men då mitt bäcken inte alls varit med på noterna idag efter brännbollsmatchen igår blev det att jag longerade henne i paddan istället. Synd, för det var verkligen länge sen jag satt på henne nu, min älskade lilla goa prinsessa! Men, men jag fick verkligen skylla mig själv då jag vet att jag inte pallar med att springa nu...

Har haft grymt lågt blodtryck idag också så har varit tvungen att inta liggande läge några gånger, men är så lycklig över att alla prover såg kanonbra ut när vi var till barnmorskan idag och de vill ju mycket hellre att man har lågt blodtryck än högt så jag får helt enkelt vara glad för att det snurrar lite ibland.

Kommentarer

Ja våra hade haft små tumörer länge, sen blog det ut på en vecka och vi var tvugna att avliva. :/

2011-08-13 10:24:23
josefine m. ridtravaren Bellie http://minfux.blogg.se/

SV: Ne precis.. kan man inte ge källa kan man inte sprida ut det heller tycker jag. >.<



Men vad äre för häst då Emma? :D

2011-08-13 10:38:32

SV:

Ja, jag funderar på att lägga om schemat kring Raski lite grann. :)



nu rider jag ut på henne 3 dagar i veckan.

frågan är om jag ska rida henne 2-3 dagar, typ 2 dagar skritt, trav och galopp.

Tredje dagen enbart skritta, o då kanske lite längre .

Sen fjärde dagen ta med henne som handhäst när jag rider Grim. :)

Då blir de ju inte lika jobbigt för henne, att bära runt på ryttare. :)



Eller om jag bara ska rida två dagar, ta med henne som handhäst 2 dagar.

Så slipper även jag gå så mycket, haha.

Svårt detta.

2011-08-13 10:40:29

SV:

Va spännande.. :D

2011-08-13 10:50:34

Sv: Haha, jag brukar tycka det, men inte nu x) Taack! :D jag håller tummarna för dem och jag tror att det kommer gå super!

2011-08-13 23:12:19

Sv: okej spännande =)

2011-08-13 23:14:30
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!