Gårdagens ridning

2011-08-20 15:32:48 / 4 kommentarer ..


Orkade tyvärr inte uppdatera här igår, var helt slut efter att ha jobbat sent i torsdags kväll och sov bara 5 timmar igår natt. Klev upp tidigt och åkte till stallet, hjälpte till då hovis var där. :) Sen blev det ridning av Donna och Berrabus, och på kvällen somnade jag på soffan.

Donna blev det en lugnare mysig skogstur, och hon skötte sig finfint. :D Älskade tjejen. Berrabus red jag ett dressyrpass på banan med, haha och ja.. det var jobbigt kan jag säga. Han testade mig ganska bra, skulle stanna då och då. ;) Han skulle knappt gå fram vissa gånger och i galoppen kickade han, haha. Varenda gång! Dom sista gångerna fick jag inte ens galopp på honom utan då bara kickade han. Avslutade med en bra trav och beröm istället. :)

Idag är jag trött och hängig, känns som att jag har en förkylning pågång. :( Skulle haft hoppträning för Emma ikväll men känner att jag behöver stanna hemma och vila istället så det får bli uppskjutet till nästa vecka eventuellt. Träningstävlingen jag anmälde mig till på tisdag är också inställd, vi har fått förhinder. Men det kommer fler gånger. :)


Kommentarer

Vad har ni fått för förhinder? :/

2011-08-20 19:52:21

SV: Hon ska stå i sjukhage där oxå :) i nya stallet

2011-08-20 20:10:36

SV: Tyvärr, finns bara i svart läder. MVH Malin

2011-08-23 10:00:16

SV: Lägger upp bilder på mörkbruna 2-delade pannband under dagen.

2011-08-23 10:01:56
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!