Gårdagen

2011-08-14 10:29:59 / 0 kommentarer ..


Klockan blev så mycket innan jag hade lyckats få alla bilder från gårdagen av min kära bloggkompanjon Carro så det blev aldrig att jag uppdaterade bloggen med dem då, de kommer under dagen istället! ;)

Hade en helt underbar dag igår, mitt trasiga bäcken till trots. C som är supergullig och ska hjälpa mig med ridningen av Lordi nu när jag lovat maken att inte rida honom var här och igår fick hon även sitta på BerraBus för första gången som hon också ska hjälpa mig att rida lite då mamma inte riktigt orkar med att rida så ofta som hon gjort nu en tid pga en gammal nackskada som spökar igen. C rider så mjukt och fint och även om vi inte har riktigt samma ridning så är det ändå ingen ridning som stör mina hästar och det är så skönt att se! De är så jäkla fina mina små grabbar och tårarna samlades i ögonvrån flera gånger när jag såg dem igår.

Carro red Donna och Nino, och jag hoppade också upp en liten stund och red Nino. Som vanligt spred sig ett stort leende över mina läppar när jag satt på min underbara sagoponny. Carro var gullig och fotade så kommer några bilder på oss också. Kan säga att jag mest känner mig som ett stort otympligt kylskåp just nu, och lite frustrerande är det allt när kroppen inte hänger med på de enklaste ridövningar... men, men det har ju sin förklaring och kommer ju inte alltid att vara så.

Jag och maken fixade med lite bebissaker också, veckorna tickar snabbt iväg och jag som hela tiden tyckt att det varit lång tid kvar börjar på att inse att det faktiskt inte är så lång tid kvar nu. :D

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!