Dressyrträning

2011-08-11 23:27:11 / 5 kommentarer ..


Ikväll var det dressyrträning för Emma, superkul! Det gick helt okej. :) Vi började med att lossa lite på henne, och tränade sen lite samlingar i lättridning. Vilket jag tycker är skitsvårt jämfört med när man sitter ner, men det gick helt okej. Fick väl till det ganska så bra tillslut. Men det är ju därför man tränar, right? ;) Sen tog vi lite galoppfattningar, både från trav och skritt. Fick till några riktigt fina, det går framåt. :D Jag är nöjd över träningen!

Tänkte lägga upp en liten bildbomb också, Emma fick prova fota manuellt. ;) Jag ställde in den i början så det såg bra ut (vid mulet väder), solen kom dock fram sen så vissa bilder blev överexponerade tyvärr. Men here we go!



Överexponerad bild som jag fick redigera om exponeringen mycket på, inte ens det hjälpte. :P










Kommentarer

Fina bilder :)

2011-08-12 10:19:12

Fina bilder. :)

Ja man tränar ju för att bli bättre.

2011-08-12 14:20:26

Hejhej, super fin blogg! :)

Kika gärna in hos mig tar nu tag i bloggen. Ställ gärna upp i bloggens HOT or NOT. Där ni läsare skickar in bilder på er själva och någon häst ni rider och får en personlig bedömning av mig och länkning på köpet. Alla som skickar kmr dyka upp. Just for fun ;) Finns även en massa skojjigheter på bloggen.

kram fo

2011-08-12 18:20:30

Sv: Hej! Ja det ljusblåa schabraket finns kvar men ni är två om att vilja ha det ;) Vill du lägga ett högre bud än 60:- att svara den andra med?

Jag har också en ljusblå grimma i stl ponny om du är intresserad? :)

Jag bor på Alnö väldigt nära Gunilla Nylander om du vet var hon bor, så om du har vägarna förbi Alnö nån dag så slipper du ju frakten :)

2011-08-12 18:57:28

Tjusiga! Donna passar riktigt bra i det där röda, snyggt!

Din sits ser otroligt bra ut nu :D

2011-08-12 20:02:44
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!