Vilken årstid gillar ni bäst att rida?

2011-04-05 13:07:36 / 7 kommentarer ..



Vilken årstid tycker ni är mysigast att ha häst? Själv gillar jag sommaren helt klart bäst, tänk er mysiga barbackaturer sent på kvällskvisten när solen är påväg ner. Låter inte det härligt? :D Fast sen finns det en sak jag inte gillar med sommaren, och det är getingar! Haha, det är något jag har fobi för.

Vintern gillar jag också (när det är lagomt med snö), annars tycker jag om våren med. Hösten har jag aldrig gillat riktigt, tycker den är så kall och blåsig. Men jag är ju en sån som älskar värme. ;)

På tal om våren såg jag årets första fjäril nyligen när jag var ute :D det är vårtecken! Känns väldigt härligt att våren äntligen är här nu, och snön börjar smälta mer och mer.



Här är min och min sambos två små sötnosar, Findus (uppe) och Casper (nere). Inte kan man tro att dom är bröder va? ;)


Kommentarer

Jag föredrar nog våren faktiskt. :)

Då de är sol, torrt ute men ändå mjuka fina vägar.

Och sol runt 15-17 plus grader.



Helt underbart, lagom varmt, torrt, fina ridvägar osv.

Ingen snö, inget blask eller annat som stör.

Bara mysigt!



SV:

Okej :)

2011-04-05 13:42:08
josefine m. ridtravaren Bellie http://minfux.blogg.se/

Väljer isf vintern om jag måste välja mellan de två :)

2011-04-05 13:43:22

Jag väljer nog Våren och Sommaren helt klart! :)

2011-04-05 14:50:32

sen vår eller sommar :)

sv; okeej :D då ska ja försöka följa er här istället :)

2011-04-05 15:05:39

Jätte fin blogg :D



sv: Hihi visst är han?

2011-04-05 17:09:34

visst kan vi byta bildl'nk =)

2011-04-05 17:30:32

jag gillar våren bäst :) ogillar insekterna på sommaren :)



sv: jaa! fint med bling! har du blingat nått? :)

2011-04-05 20:42:46
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!