Underbart väder för tredje dagen i rad!

2011-04-24 09:59:50 / 4 kommentarer ..


Så jäkla underbart väder det verkar bli idag också... helt otroligt tredje dagen i rad som det verkligen är kanonfint! Dock gör det att det snart är alldeles fullt av äckliga små djur som vill bitas och stickas, men just nu ignorerar jag det faktumet och njuter av vädret istället.

Hästarna var på sitt allra bästa myshumör imorse och det var svårt att slita sig därifrån och gå in och äta frukost... Funderade ett tag på att ta med mig frukosten ut och sitta i hagen och käka, men maken påminde mig snabbt om att sist jag gjorde så fick jag nästan ingen frukost då den försvann ned i magarna på mina älsklingar istället... :P

Idag ska Carro hoppa med Kickan eftersom vi inte hann med det igår, och så ska vi rida ut på en lugn tur ett helt gäng! :D Sedan ikväll ska jag och maken iväg till Gnarp och umgås med kompisgänget där hela kvällen, det ska bli jäkligt skoj då det var alldeles för länge sedan vi sågs.

Myspojken Lordi igår!


Kommentarer

sv: Tack! :D

2011-04-24 10:33:43

så sjukt fin :D

2011-04-24 12:39:35
Malin & Matilda http://wsc.blogg.se/

Svar: Tack! :)

2011-04-24 15:57:10

Håll utkik efter Pebbles Emma ;) På tisdag kommer hon hem!

2011-04-24 17:43:03
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!