Tidiga dressyrpass

2011-04-11 20:34:19 / 3 kommentarer ..


Red dressyrpass på Donna, Nino och Berra tidigt imorse, de måste ha varit medvetna om att det var min födelsedag för de var verkligen GRYMT fina! :D Allting bara flöt och Berra som annars brukar lessna rätt snabbt på dressyr var pigg och alert hela passet. Finast av dem alla var Nino, vi är verkligen ett han och jag. :love:

Sedan longerade jag Lordi, Kerstin och Gertrud också och alla de skötte sig också riktigt fint. Lordi busade lite ibörjan i galoppen men inte alls några stora saker, så stod mest och skrattade åt honom. Kerstin och Gertrud som den senaste tiden varit som studsbollar lyssnade någorlunda på mina kommandon idag så det var ju ett stort framsteg med dem. ;)

Nu på kvällen har jag pysslat med världens bästa Kickan som fortfarande inte har någon sko, och så har jag hunnit med att tömköra söta BellieBus som skulle gå ett lugnt pass med mycket lösgörande, något som gick lika galant som det alltid gör.

Nu funderar jag faktiskt på att skutta i säng för jag är grymt trött, maken har redan lovat att han tar hästarna ikväll.

Kommentarer

Grattis på födelsedagen! :D

2011-04-11 21:51:14
Anonym

Grattis =)

2011-04-11 21:59:34



Jag skriver här å, grattis gullfia! :D

2011-04-11 22:22:36
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!