Idag...

2011-04-18 21:20:08 / 0 kommentarer ..


Har jag och älsklingarna haft en rätt så lugn dag då jag har en rätt så kraftig förkylning som spökar, har verkligen varit helt borta och misstänker att det kan vara så att jag har min sköna spa-dag att tacka för allt snorande och hostande just nu. För förkylningen kom verkligen över en natt och slog ut mig helt och hållet. Kanske inte var så smart att bada en massa bastu, fast å andra sidan brukar bastubad göra att förkylningen snabbare läker ut, så jag hoppas att det är en snabbt övergående åkomma jag dragit på mig. :D

Berra och Donna har fått komma ut på två lite lugnare turer, mycket skritt, lite trav och en galopp i vardera galoppen. Resten av hästarna har vilat så det har blivit några timmars extra pyssel och mys. Nu på kvällskvisten var jag och Matti ut och röjde lite på gården och då passade jag på att massera Kickan och lägga på henne sitt nya fina regntäcke. Kommer kort, men de är urkassa eftersom vår kamera är världens stenålderskamera... :P

Passade även på att massera och promenera en kort sväng med Lordi, och då fick han ha sitt nya ulltäcke på sig när vi promenerade, och han är SÅ snygg min söta lilla älskling! Kommer kort på det också, och de är som sagt också urkassa. Ska höra med Josse om jag inte kan få låna hennes kamera här någonting så jag kan få lite snygga bilder igen! :thumbup:

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!