Hoppning med Pussel och Lucky

2011-04-16 10:08:36 / 3 kommentarer ..


Igår var det hoppning på schemat, hade rätt fullt upp hela dagen så därför uppdaterar jag idag istället. Jag började först rida Pussel och det gick faktiskt rätt bra trots min nervositet i början, men den släppte sen. :D

Efteråt var det Luckys tur, vi hade sån tur att han fick bli skodd. Haha, ja jäklar han var en pigg pålle kan jag lova. Och ändå var det bara NÄSTAN hans rätta jag. ;) Han tyckte det var kul att rejsa han :D lite go i pållen! Förövrigt gick det jättebra tycker jag. Haha, han hoppade även mig ur sadeln nångång där emellan. Ena gången kom vi lite fel på ett hinder så jag hamnade sittandes på halsen på honom, haha. Jag började fundera på hur jag skulle landa, men han höjde upp huvudet sen så jag hamnade tillbaka i sadeln. :D Snäll pålle! Han är mån om sin ryttare och vill ha kvar den på ryggen. Jag tog även mitt höjdrekord med honom, nu 90 cm! :D

Kolla in Sandras bilddagbok (sandralucky@bdb) om ni vill läsa och följa mer om hennes hästar. :)













Mer bilder finns ifall ni vill se :D nu ska vi snart ut och rida igen, så vi hörs troligtvis senare. Vad ska ni hitta på med era hästar idag?



Kommentarer
Rebecca - VINN HANSBO SCHABRAK! http://ridersjumping.blogg.se/

Tävla om ett Hansboschabrak http://ridersjumping.blogg.se/2011/april/bloggtavling-1.html#comment !

2011-04-16 10:12:23

Hästarna ser verkligen ut att tycka det är kul :)

2011-04-16 18:36:20

åh vilken fin häst :D

2011-04-18 15:14:54
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!