Hoppning eller dressyr?

2011-04-08 22:46:47 / 7 kommentarer ..





Vad föredrar ni, hoppning eller dressyr?
Själv tycker jag det är en jäkligt svår fråga för min del, haha. Jag gillar nämnligen både hoppning och dressyr lika mycket tror jag. :D Svårt det där. Jag kan nog inte svara på vad jag tycker är roligast. För både hoppningen och dressyren är lika spännande varje gång. Vad tycker ni om nya loggan förresten? ;)


Här är ett filmklipp från en hoppträning för Emma för lite över ett år sedan på hennes fina ponny Donna, blir lika hoppsugen varje gång jag tittar på den. :D För er som inte vet är inte Emma bara min vän, utan även min tränare.


Kommentarer
Felicia & Ridtravaren stardom http://[email protected]

Tycker dressyr är viktigast eftersom de är grunden liksom. Men om jag skulle välja mellan ett dressyrpass eller ett hoppass skulle jag välja hoppningen :P

2011-04-08 23:49:09
Becca - Koper och Nordanvinden http://beccrusk.blogg.se/

Åh vilken härlig ponny. Vilken utstrålning och energi! :)

2011-04-09 01:25:03

sv: Tackar!! :D

2011-04-09 07:53:53

Hoppning :D

2011-04-09 08:09:31
Anonym

sv; tack detsamma! :D

2011-04-09 10:08:49

Hoppning nog!(: Vilken fin och otroligt vacker hästblogg ni har :) Tycker Eran blogg är bra! Hoppas ni får en fortsatt fin helg.



Vore kul om Ni kommenterade vad ni tycker om min blogg,mina bilder eller något annat:)



Har även massor med fina tävlingar igång i bloggen.

2011-04-09 10:11:51

western så klart ;) men ska jag väla mellan dressyr och hoppning väljer jag nog dressyr :) Är ingen hoppare ja :D

2011-04-09 18:09:12
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!