Hästletandet löst

2011-04-21 11:13:01 / 3 kommentarer ..


Har precis tittat på ett avsnitt av Förhäxad, tröttnar aldrig på den serien. Sitter just nu och väntar på att min kompis Jenny ska sluta sin praktik, då ska vi nämnligen åka ut till Birsta för att jag ska köpa ett nytt objektiv till min systemkamera. :) Spännande! Det blir ett Sigma 70-300 mm som jag länge velat ha, finally! :D

Det blir tyvärr inget stall för mig idag heller, men tänkte däremot prova fota lite utomhus senare. Sen har jag en glad nyhet att berätta, att jag kommer börja rida Donna. :D Emmas fina goa ponny. Hon kom med det erbjudandet till mig igår, och det känns verkligen rätt nu. Jag har insett att jag nästan inte kan få det bättre än så. Det blir suuuuperkul! :D På henne kommer jag lära mig massor.




Kommentarer

Kul! Henne känner du ju åxå, så det behöver inte bli sånt trassel heller. Skönt!

Både kompis, häst och tränare på samma ställe, perfa :)

2011-04-21 14:48:47
josefine m. ridtravaren Bellie http://minfux.blogg.se/

Kul! :D Hoppas du blir kvar nu då! ;)

2011-04-21 15:24:36

hur kommer de sig att du sluta på Donna tidigare ?

du kanske berättat men jag som tappat minnet. ;)



Men kul att du fått tillbaka de erbjudandet, hoppas nu de fungerar bra. :) lycka till.

2011-04-21 20:07:24
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!