Härlig dag!

2011-04-21 19:51:36 / 3 kommentarer ..


Har haft en riktigt härlig dag idag, började med att rida galoppintervaller imorse med först Nino, sen Berra och sist Donna. Donna och Berra skötte sig super, medans Nino som den pensionär han är tyckte att han kunde få bestämma lite väl mycket över tempot däribland. Och det finns ingen som är så duktig som han på att smyg-öka utan att jag märker det. ;) Donna och Berra orkar inte alls lika mycket som Nino så kanske var det ett taktiskt drag utav mig att ta honom först när jag var utvilad... även om det inte alls var så jag tänkte.

Nu på kvällen har jag tandemridit Kickan och tömkört Lordi framför. De kändes verkligen superfina och jag satt och sjöng för dem mest hela vägen. Skrålade och hostade om vart annat dock, så misstänker att en och annan granne skakade på huvudet åt mig.

Men jag är lycklig! Och då får man skråla och sjunga hur mycket man vill! :P

Nu sitter jag och väntar på Carro som ska komma hit och sova inatt, sen ska vi hitta på en massa skoj med hästarna imorn. Hoppas dock att jag får sova liiiiite mer inatt än vad jag fick natten som var, då jag hostade och hostade och inte lyckades somna riktigt.


Kommentarer

Härligt! :D Tack så mycket :)

2011-04-21 21:02:36

sv: Tack så mycket! Och detsamma :D

2011-04-22 08:32:59

sv: ja den är riktigt fin!:) haha, jaha, heter det så :P jag använder mina ena ord jag x) Jag trodde att det skulle vara kul att städa den, men eftersom den redan var väldigt fin så ser man typ ingen skillnad nästan, så det är asjobbigt xp

2011-04-24 09:45:38
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!