Frånvaro på bloggen

2011-04-17 09:48:48 / 1 kommentarer ..


Som ni kanske har märkt har jag varit lite frånvarande på bloggen de senaste dagarna, har haft väldigt mycket att göra och därför inte riktigt haft tid att starta datorn. Som tur är har ju världens bästa Carro hållit ställningarna här och uppdaterat med en massa fina bilder och filmer! :D

Kör en snabb uppdatering över vad jag och hästarna hållit på med de dagar jag inte riktigt hunnit med mig att uppdatera bloggen.
Nino: Vilade i torsdags, körde ett klättringspass i fredags och så hoppade vi lite naturhinder ute i skogen igår.
Kickan: Gick ett lågintensivt pass i torsdags, skrittade ut med en utav medryttarna i fredags och så klättrade vi igår.
Lordi: Gick ett tömkörningspass med bravur i torsdags, följde med ut på en promenad i fredags och vilade igår.
Donna: Hoppade jag lite naturhinder med ute i skogen i torsdags, klättrade i fredags och vilade igår.
Berra: Klättrade jag med i torsdags, löshoppade i fredags och han var så fin att jag fick tårar i ögonen, vilade igår.
Kerstin: Körde jag en sväng med i torsdags, jobbade med frihetsdressyr i fredags och gick en promenad igår.
Gertrud: Körde jag en sväng med i torsdags, jobbade med frihetsdressyr i fredags och gick en promenad igår.

Själv hade jag en riktigt underbar dag igår, då jag var på spa och bara rådde om mig själv i flera timmar. Fick lite lättare massage och en hel massa behandlingar och sedan bastade jag både ångbastu och "vanlig" finsk bastu, badade i en jättevarm pool, bubblade i en annan och njöt av den underbara utsikten i en tredje, låg i en solstol och läste en kanonbra bok och käkade en massa god frukt. Kan säga att jag var som en annan människa när jag kom hem! ;)

Kommentarer
Rebecca - VINN HANSBO SCHABRAK! http://ridersjumping.blogg.se/

Vinn HANSBO Schabrak! http://ridersjumping.blogg.se/2011/april/bloggtavling-1.html#comment



Kram :) Ursäkta om du ej vill ha sådan kommentar.

2011-04-17 13:33:30
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!