En tandemtur till och lite småpyssel

2011-04-13 08:21:16 / 1 kommentarer ..


Det blev en tandemtur på kvällskvisten också, denna gång med Kickan och Donna. Egentligen skulle Josse ha lånat Donna till hoppträningen, men då det visade sig att golvet i hennes transport inte var helt hundra vid besiktningen blev det ingen träning. Så då fick Donna följa med mig och Kickan ut istället. Körde ett lugnt pass med mycket skritt och trav, la mest fokus på mjuka övergångar då Kickan som jag red på gärna kastar sig in i de övre gångarterna. Donna var pigg och försökte även hon kasta sig in i gångarterna, men efter lite förhållningar så lyssnade hon fint.

Sen blev det pyssel med Lordi som vilade och även med Bellan som också vilade. Bellan hade gjort en rejäl lerinpackning så fick stå en stund för att få bort all lera från hals och ben... Som tur var hade hon haft täcke på sig annars skulle hon ha sett ännu värre ut, den lilla lortgrisen! :P Lordi njöt för fulla muggar när ytterligare några ton vinterpäls försvann, kan inte fatta att han kan tappa så mycket päls då han inte ser ut att ha speciellt mycket päls på vintrarna.

Kommentarer

Pälsfällningar är ju alltid roliga.. ;)

2011-04-13 11:14:47
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!