Bilder på Berra och min mamma

2011-04-17 15:14:59 / 5 kommentarer ..


Här kommer några bilder på min söta mamma och världens sötaste BerraBus från deras ridpass i paddan idag! Det är mycket som ska falla på plats, framför allt vill jag att min mamma kommer till mer ridning. Sedan är det inte det lättaste när man inte ridit på ett bra tag och dessutom aldrig ridit på det sätt som jag rider. Men bitvis idag såg det supertrevligt ut och jag tror att det blir kanon det här, bara Berra går ned i vikt och mamma sätter igång och rider! :love:



Kommentarer
josefine m. ridtravaren Bellie http://minfux.blogg.se/

Läcker han är! :D Dom passar väldigt bra tsm! ;D Har olivias mamma fotat?

2011-04-17 17:50:32
josefine m. ridtravaren Bellie http://minfux.blogg.se/

Eller alltså, är de hennes kamera menar jag? ^^ systemisen?

2011-04-17 17:50:47

sv;

vad bra :) ja precis, jag vill ju se om vi funkar, så det blir jättebra med en eller två provträningar.

Hur mkt tar du?

Har du möjlighet till veckan? Jag är ledig på fredagen, så det vore perfekt om du kunde då. eller på torsdag kväll? Tid spelar ingen roll.

2011-04-17 19:27:28

han är så söt :D

sv; ja han är väldigt grov redan nu, men endå har han inga muskler bak eller över ryggen :P

2011-04-17 20:45:26

sv; oki, det blir jättebra :)

Vilken tid vill du köra?

2011-04-17 22:10:46
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!