Wiho! :D:D

2011-10-12 15:07:34 / 2 kommentarer ..


Hade världens mysigaste stund med Hedlie och maken imorse, vår lilla dotter är en riktig liten pratkvarn... haha jag undrar jag vart hon fått det ifrån?!! :P Sen när det blev dags för Hedlie att ta sig en liten tupplur passade jag på att ge mig ut till stallet, ridning stod på schemat och det var så jäkla skönt att sitta på hästryggen igen! Det var ju trots allt 3,5 veckor sedan jag satt på en häst sist. ;)

Började med att rida BerraBus som var allmänt laddad! Så jäkla skoj när hästarna verkligen är på G!!! :D Dock är det lite svårt att rida ett lösgörande dressyrpass när hästen hela tiden laddar och inte riktigt vill arbeta ärligt framåt... men det lossnade mer och mer och på slutet kändes han riktigt fin. Svetten rann om oss båda när vi var färdiga, jag har ju inte ridit ett riktigt dressyrpass på rätt många månader eftersom att magen varit ivägen... så det var verkligen superskönt. Det var tänkt att Carro skulle fota men kamerorna la av en efter en tyvärr... får se om det blev några kort jag kan lägga in sen när Carro skickar de hon hann knäppa.

Sedan gjorde vi iordning Lordi och Donna och tog ett pass med dem också, Lordi har dock haft lite vila som sagt sen Hedlie föddes så för honom blev det bara lite skritt och pyttelite trav idag. Jäklar vad härlig han är att rida, min älskade lilla bebis! :D Visserligen var han lite tjafsig som han brukar kunna vara när ingen ridit honom på ett tag, men av och till var han helt enkelt som en dröm att rida!




Ett stort tack till Tova som trots kamerakrångel lyckades fota lite på mig och Carro när vi red! Imorn har Carro lovat att ladda kameran och fota lite supersnygga bilder på mig och Lordipojken... ska ta med mig dottern till sadelkammaren nu och se om jag kan hitta något av mina svarta träns i storlek full. ;)

Kommentarer

Kul att vara på hästryggen igen. :)



SV:

Grattis tills lilla dottern. ;)

Kanske jag som missat de helt med.

Blir lätt så när man läser många inlägg, men försöker läsa alla inlägg på dom bloggar jag följer. .

2011-10-12 15:46:41

Hejsan! Grymt fin blogg du har!

Följas via bloglovin :)?

2011-10-12 16:04:44
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!