Pigg, piggare, piggast! :D

2011-10-13 21:03:48 / 1 kommentarer ..


Lordi var som ett litet krutpaket att sitta på idag, jäklar vad han taggade... red bara en liten stund och löslongerade honom sedan i galopp en stund, något han tycker är grymt skoj! ;) Överlag var det mest bara spänt och svårt att komma till jobb idag, men av och till glimrade han till min lilla oslipade diamant! :love: När man bara är fem år måste man få ha dagar då det är svårt att koncentrera sig.

Sedan var det dags för BerraBus och han var ännu piggare, gick absolut inte att få honom att kliva på framåt... han bara laddade och ett tag började jag på att fundera över om jag skulle klara av att hålla mig kvar när all hans samlade energi skulle explodera... men han exploderade aldrig utan hoppade istället hur fint som helst över ett jättelågt hinder som vi satt upp i hagen. (Och för er som inte känner BerraBus kan jag berätta att det är väldigt ovanligt att han tycker att det är skoj med låga hinder, i vanliga fall lyfter han knappt på benen och väldigt ofta skrittar han sista biten fram till hindret hur mycket man än driver, bara för att visa hur otroligt larvigt lågt han tycker att det är.) Han kändes GRYM när vi hoppade, och jag blev nästan lite sugen på att testa en hoppträning med honom någonting här framöver.

När det var dags för Kickan kan jag säga att jag var helt oförberedd på hur taggad hon skulle vara, kan säga att det inte var ofta hon hade fyra hovar i backen... JÄKLAR vad pigg hon är nu! :D Håller ju på att skritta igång henne och det var inte det lättaste att få henne att förstå att det bara var skritt som stod på schemat även idag. Längtar tills hon är igång hon också!


Kommentarer

jättefin bild!

2011-10-13 21:14:26
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!