Nu jäklar är man på G! ;)

2011-10-12 15:29:07 / 1 kommentarer ..


Fick världens energiboost av att få sitta på hästryggen igen, så nu håller jag på och städar lite här hemma medans maken är och tvättar bilen och dottern ligger och sover en stund. Samtidigt som jag städar håller jag på att baka, mjuk pepparkaka (min favvo) och så fylld sockerkaka (som är makens favvo)... Och så har jag slängt in en tvätt i tvättmaskinen och kört igång diskmaskinen. :D Länge sen det var sån här fart på mig om jag får säga det själv.

Och ni därute som känner mig som den eviga Duracellkaninen som alltid måste ha något att göra ska veta att jag varit ovanligt lugn och sysselsatt mig med en sak i taget hellre än tio saker samtidigt den senaste tiden, så det känns skönt att ha hittat tillbaka till sina vanliga takter. ;)

Springer och kollar Tradera med jämna mellanrum också eftersom jag leder budgivningen på några auktioner som avslutas nu när som helst. Och så har jag ju slängt in tre inlägg här på bloggen också! Bloggen ja, det är lite uppdateringar på gång med bloggen! Vi funderar på att fixa nya "signeringsbilder" och så ska det bli en ny, lite mer aktuell header. :)

Kommentarer

sv; det är klart jag är :) har du möjlighet att köra ut pojkarna till näset eller ska jag komma ut till dej? :)

2011-10-13 13:50:01
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!