Min sagoponny <3

2011-10-01 17:49:49 / 5 kommentarer ..


Jag har länge fruktat den här dagen, men nu när den kommit känner jag mig ändå lugn. Sedan mitten av sommaren har Ninos hälsa pendlat lite upp och ned och de senaste veckorna har jag insett att hälsan sviker honom och att det är dags att ta farväl. Förut har han alltid visat att han velat vara med, men cancern börjar på att ta ut sin rätt och nu är det dags att han får ett värdigt avslut. Det är tungt, så tungt, men jag gav honom mitt löfte att när han var kvar för min skull och inte för sin egen skulle jag släppa taget om honom.

Så på måndag blir det att ringa veterinären och boka tid för att låta honom somna in, och även om det känns hårt så vet jag innerst inne att det är det rätta. Jag har så många fantastiska minnen med denna underbara individ och ibland är det svårt att veta vart jag slutar och han börjar. Han är en ängel, en sagoponny med ett mycket speciellt temperament och med väldigt starka åsikter om det mesta.

Jag älskar dig för alltid, min underbara sagoponny! :love:


Kommentarer

Usch vad hemskt.. :(



Starkt beslut av di <3

2011-10-01 18:13:34
Linnea

Vad jobbigt:(

2011-10-01 20:31:10

kramar

Förstår hur jobbigt det måste vara, han har varit med så länge....

önskar att allt går bra, och att ni får en fin sista tid tillsammans.

2011-10-01 22:21:41

Nej men huga då.. Lillninosen!



Du borde göra ett armband av hans tagel, finns många som gör såna nu. Suuuperfina!

2011-10-02 06:42:44

Nää gud vad tråkigt :( förstår att de måste kännas väldigt jobbigt!

2011-10-02 10:25:03
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!