Hoppträning

2011-10-26 22:39:02 / 3 kommentarer ..


Jag var ju som sagt på hoppträning ikväll igen nu då, och har fått en plats i den gruppen kl 18 på onsdagkvällar nu så det känns kanon. :D Hoppträningen gick bra tycker jag, jag var nervös men inte lika mycket som förra gången iallafall. Donna skötte sig fint och vi kom över dom flesta hinder. :) Vi fick hoppa kombination med hinder som stod sicksack liksom, och jag förstod inte först att man skulle hoppa dom på en rak linje så därmed fick vi nåt stopp. Hade inte hoppat den övningen innan. :)

När jag till sist höll fokusen rakt framåt kom vi över alla utan problem, så nöjd! Sen var det lite andra hoppövningar, och när jag skulle rida mot en oxer som jag tidigare vet att vi stannat på började jag ju självklart tänka och Donna funderade varför jag inte ville hoppa, så där fick vi också ett stopp. Tror det var tredje gången som jag sen bara red och fokuserade på att komma över, utan att tänka en massa och då gick det fint. :D Så jag är riktigt nöjd ändå. Nyttig träning för mig, det kommer bli super det här när vi får hoppträna mer regelbundet. Jag har ju som sagt inte hoppat så mycket innan.

Min tränare såg att jag hade goda kvalitéer, det var riktigt kul att höra! :D Och det är tack vare all hjälp av Emma, min underbara tränare OCH vän. :love:

Film:



Kommentarer

Det är så kul att se din utveckling :) Det såg mer avslappnat ut denna gång. Ni kommer bli super tillsammans!

2011-10-27 15:34:49

äsch, det blev ju fel bloggadress på förra inlägget ;)

2011-10-27 22:21:46

Fina ni är! hon hoppar ju jättefint! Lite mer träning så kommer allt gå super! :D

2011-10-30 00:54:39
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!