Hoppning

2011-10-06 15:25:34 / 0 kommentarer ..


Idag har jag hoppat Berrabus, jätteskoj :D det var riktigt fint väder i början men sen kom det en rejäl regnskur så då travade jag av, blev några skutt iallafall och jag är nöjd över dom sista då det kändes bättre. Var självklart nervös i början, för det första har jag inte hoppat han innan och för det andra har jag börjat få hopprädsla. Jag gillar det inte alls. :( Men bara jag inte tänker så mycket och vågar rida på framåt så går det mycket bättre. :) Ändå var det bara lågt hinder liksom. Men men, träning och åter träning!

Har några få bilder från digitalkameran och två korta filmsnuttar som jag kan lägga upp sen. :) Sitter hos Emma nu och väntar på att åka till bussen.




Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!