Hoppning

2011-10-15 14:28:43 / 5 kommentarer ..


Idag var det tänkt att vi skulle ha åkt till Näset för att hoppa lite, men då vi fick förhinder hoppade jag och Donna lite i hagen istället. ;) Jag kan bara säga att jag är SÅ NÖJD över hur det gick idag! :D Idag RED jag verkligen henne för att hoppa, trots min nervositet i början. Inte ett enda tvekande från min sida, och det gick verkligen hur bra som helst. Idag blev det inget gasande mot hindrena, utan det gick så lugnt och fint och när väl hindret kom hoppade hon så fint. :D

Det känns helt otroligt roligt, och ändå var det ett tag sen jag hoppade henne nu. Jag hade då inte förväntat mig att det skulle gå såhär bra idag, för nervös det var jag. Och Emma sa det att det inte syntes någon hopprädsla alls, det kändes enormt kul att höra! :) Sen fick jag dessutom galopp från skritt på henne idag, som jag inte lyckats med tidigare. Det kändes typ omöjligt, men det gick!! :D:D Första gången blev det lite spring i början då jag inte samlade henne tillräckligt, men sen så. Så lycklig nu så ni anar inte, hihi. Fick glädjetårar när jag skrittade av henne efteråt, gogumman var bäst idag!

Bilder kommer imorgon, jag vet inte om Emma filmade någon snutt också. Spännande, längtar efter att få se hur det såg ut själv. :D Kanske Emma lägger upp något smakprov ikväll, vem vet. ;) Ikväll blir det jobb för min del, så ha det bra i det fina vädret idag!




Kommentarer

sv; Aa gud vad roligt att du var nöjd med ridpasset idag! :)

2011-10-15 15:58:10
o

Vad kul :)

2011-10-15 16:10:08

hejhej! :) Allt bra med dig?

2011-10-15 17:07:25

Ska vi följa varandra via bloglovin? Säg till när du följer mig, så följer jag dig :)

2011-10-15 20:24:08
natalja och hillbilly :) http://nataljas.blogg.se/

HÄRLIGT :D

2011-10-18 11:01:52
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!